Projekty
„3A FILTER” SP. Z O. O. realizuje projekt w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia oś priorytetowa 1 Przedsiębiorcza Polska Wschodnia – działanie 1.4 Wzór na konkurencję – ETAP II
Projekt realizowany jest na podstawie umowy o dofinansowanie nr POPW.01.04.00-06-0013/20-00
Tytuł Projektu: Wdrożenie zaleceń strategii wzorniczej w przedsiębiorstwie 3A Filter sp. z o. o.
Cele projektu: Celem głównym projektu jest osiągnięcie przewagi konkurencyjnej 3A Filter sp. z o.o., dzięki wdrożeniu założeń zatwierdzonej Strategii Wzorniczej,
w szczególności poprzez wprowadzenie na rynek rozwiązań filtracyjnych nowych
i ulepszonych produktów, o nowoczesnym i innowacyjnym, odpowiadającym oczekiwaniom klientów wzornictwie i zastosowaniu.
Celami krótkoterminowymi są zaś:
- a) wzrost wykorzystywania wzornictwa w bieżącej działalności,
- b) dywersyfikacja dotychczasowej oferty firmy,
- c) poszerzenie rynku zbytu i pozyskanie nowych klientów poprzez zintensyfikowane działania sprzedażowe i marketingowe,
- d) wzmocnienie pozycji firmy na rynku dostawców rozwiązań dla przemysłu,
- e) unowocześnienie zasobów technicznych firmy,
- f) efekty finansowe: zwiększenie sprzedaży i wzrost przychodów firmy.
Ww. cele zostaną osiągnięte w trakcie realizacji projektu oraz w okresie trwałości.
Planowane efekty: W wyniku realizacji projektu i wdrożenia Strategii obejmującej wieloaspektowe zmiany 3A Filter oczekuje przede wszystkim efektów poprawiających konkurencyjność firmy.
Efektem projektu będzie trwała implementacja wzornictwa w firmie poprzez:
– Podniesienie świadomości i wiedzy personelu firmy w tym zakresie,
– Opracowanie i wdrożenie na stałe elementów metodyk Design Thinking i Design Management,
– Wdrożenie innowacji produktowych w efekcie procesów wzorniczych,
– Poszerzenie portfela produktów przy udziale profesjonalnych projektantów,
– Zdobycie doświadczenia w pracy z profesjonalnymi projektantami,
– Zmiany w komunikacji – promocja oparta na innowacjach.
Oczekujemy, że ww. działania w efekcie doprowadzą do wzrostu zadowolenia klientów, poprawy wartości marki oraz poprawy konkurencyjności firmy.
Wartość projektu: 3 747 072,00 zł
Wkład Funduszu Europejskiego: 2 104 880,00 zł